نرم افزار اکسون
پشتیبانی اکسون
  1. قانون مهم : مسئولیت داشتن بک آپ کامل از نرم افزار برعهده کاربران گرامی می باشد. هدف ما کمک به شماست اما بدیهی است طبق قوانین هیچ گونه مسئولیتی در ازای تغییرات احتمالی در نرم افزار بر عهده تیم این شرکت نمی باشدب
  2. جهت پیگیری یک موضوع خاص همه پاسخ های شما و کارشناس در یک تیکت پیگیری می شود. زمانی که قصد دارید پاسخی برای کارشناس ارسال نمایید باید در همان تیکت پاسخ ارسال نمایید.
  3. زمان پاسخ دهی به تیکت ها حداکثر 3 ساعت می باشدتوجه داشت باشید که روز های تعطیل رسمی پشتیبانی نیز تعطیل می باشد.
  4. بسیار اهمیت دارد که در استفاده از سیستم پشتیبانی تنها از حروف و زبان فارسی استفاده شود. استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی ( فینگلیش ) مطلوب نمی باشد .
  5. از بکار بردن تعداد غیر معمول علامت سوال (؟؟؟؟؟) و یا علامت تعجب (!!!!) خودداری نمایید چرا که متن شما از حالت رسمی خارج شده و تاثیر منفی روی خواننده می گذارد.
  6. دقت نمایید که ارسال تیکت همانند یک نامه رسمی می باشد بنابراین از ادبیات رسمی استفاده بفرمایید.
  • قانون مهم: مسئولیت داشتن بک آپ کامل از نرم افزار برعهده کاربران گرامی می باشد. هدف ما کمک به شماست اما بدیهی است طبق قوانین هیچ گونه مسئولیتی در ازای تغییرات احتمالی در نرم افزار بر عهده تیم پشتیبانی نمی باشد. برای گرفتن بک آپ می توانید از این ویدیو کمک بگیرید.
  • زمان پاسخ دهی به تیکت ها حداکثر 3 ساعت می باشد. توجه داشت باشید که روز های تعطیل رسمی پشتیبانی نیز تعطیل می باشد.
  • از بکار بردن تعداد غیر معمول علامت سوال (؟؟؟؟؟) و یا علامت تعجب (!!!!) خودداری نمایید چرا که متن شما از حالت رسمی خارج شده و تاثیر منفی روی خواننده می گذارد.
  • دقت نمایید که ارسال تیکت همانند یک نامه رسمی می باشد بنابراین از ادبیات رسمی استفاده بفرمایید.
آیتم وضعیت تاریخ وارد شدن تاریخ رد کردن عمل
موضوع
اطلاعات اضافی